Saturday, February 28, 2009

si comel
si comel yang sangat di sayangi ntah kenapa dua beradik ini susah untuk aku tinggalkan d'orang. aku jadi sedih bila si comel dua beradik cakap sayangggggg..."hukha" aku terus cair hahahhaha.. sayang kah mereka kat aku yang mejaga mereka daripada kecil sampai lah mereka pandai bercakap dan berjalan2..boleh kah aku meninggal kan mereka bila tiba masa aku pulang ke tanah air ku..atau rumah aku yang tak seberapa tue..
haaaaaaa...susah bila di pikir kan!!sakit jiwa dan raga aku ni..sekarang aku nak tidor pun kena pikir kan budak2 tue dulu,baru boleh lelap mata nie..tue pun sama2 pikir nasib diri ni..yang ntah sampai bila lah nak hidup seperti ni..mereka semakin hari semakin pintar dan petah berkata2
sedih bila pikir kan yang mereka akan lupa hukha suatu hari nnti..ada kah mereka masih ingatkan hukha ni..
hua hua hua...hati menangis d'dalam memintak agar jangan sesekali mereka lupakan aku walaupun d'mana jua aku berada " mereka dua beradek tetap ada dalam hati ni sampai bila2 pun
mereka sudah jadi sebahagian hidup aku sekarang" banyak suka duka aku dengan d.orang, aku tak mahu kehilangan mereka!!
tak t'tanggun aku d'buatnya ni?? macam mana aku rasa susah nak lepas kan d'orang.
huhuhuhu..ni lah kata orang kalu sayang lebih2 susah kita nak lepas kan, baru aku rasa macam mana bila sayang anak orang lebih2 ..aku sendiri yang susah hati"
harap2 bila tiba masa nya nnti ALLAH mudah kan aku untuk tinggalkan dua beradek tue dengan hati yang rela.(.ameen) dan aku berharap sangat masa aku nak balik nnti aku tak kan menangis buat kali kedua. sakit hati tahan sebak macam aku tinggal hana dulu2" hanya tuhan jer yang tahu hati aku macam mana masa tue..bercampur gembira sebab balik ke pangkuan ibu ayah dan sedih tinggal kan hana sorang2 dengan helpa baru yang ntah apa d'curah kan kat hana. adakah kasih sayang yang lebih daripada aku atau sebalik nya???
sekarang benda yang sama aku rasa kan"
emmmmmmmmm..apa kah semua ni sebab aku ikut kan perasaan aku ni??
atau kata hati aku yang bercelarut..ntah apa kah kesudahnya??
kena tuggun dan lihat sama ada sedih yang akan aku lalui atau ke gembiraan

3 comments:

  1. salam sis..
    tak abis2 touching skrin!!
    ape daaaaaaa...masa berlalu,1day pasti kena tggl gak..he3=P

    ReplyDelete
  2. huhuh...sedihkan..kak reena tu ckp je..tgk kat msia pun dok jaga balik..hahahahha

    ReplyDelete