Sunday, February 1, 2009

"Hari yang paling seronok"

Hari ni 1/o2/2oo9 adalah hari yang paling... seronok bagi aku.sebabnya aku dapat buat semua benda dalam satu masa ..tolong kawan aku cik ana,memasak,dan yang paling best aku dapt g shoping2...
aku hari ni sangat berpuas hati dapat menolong sahabat aku ia itu cik ana.. melihat cara keje ana dengan aku,,sama je penat nya cuma bezanya aku dapat rehat lebih sikit je daripada ana..
tapi penat tu hilang bila aku berdepan dengan laptop ni, dengan laptop ni lah aku boleh relaxs2
dan buangkan rasa penat sehari suntuk berkeje..
di sebabkan hari ni,, adalah hari weekend dan kerajinan majikan ana..d.orang hendak menlayan kehendak aku yang nak beli USB flash drive dan d.orang menbawa aku dan jugak ana pergi shopping kat drogheda..(powercity)
cuaca hari ni bagi aku sangat2 lah sejuk myb esok akan turun snow kat kawasan Ireland ni...
tahun ni adalah tahun yang Ke3 bagi aku melihat snow.....insyallah:))
Dalam on the way balik majikan ana..sempat lah bawak aku,ana dan anak2nya pusing2 balbrigan ni.. kami lalu jalan kampung seronok ..terasa hilang sekejap rindu kat kerluarga di kampung dan hana dengan mer2.dalam kol 2.30ptg kami sampai rumah..
aku terus keatas untuk menunaikan solat zohor, lepas siap solat aku turun untuk makan sama2 majikan ana dan jugak ana.
sesudah selesai makan aku menunaikan solat asar pulak..lepas solat asar aku,ana dengan majikan ana bermain satu game!! nama game ni monopoly..
ni lah kali pertama aku bermain game monopoly ni...dan terasa sangat seronok..
paling seronok tu aku cuba nasib ke dua sebab malam tadi aku telah di kalah kan,,oleh d.orang
ha ha ha ha..
aku kat rumah ana lagi seminggu..dalam seminggu ni aku akan cuba tolong ana dengan sebaik yang mungkin,,melihat k'penatan ana aku terasa sedih sangat,,bila aku terkenang kan k'penatan aku dulu2,b'gitu lah rasanya bila berkeje dengan orang ni..




No comments:

Post a Comment