Tuesday, February 24, 2009

Hari ni..ada lah hari blur,,,
blur sampai tahap gaban ni..tak tahu nak buat apa ni
internet pulak buat hal dah masuk dua minggu ni dia menragam..
tak tahu lak apa masalah nya.
bos pulak mcm malas nak layan je..sebab aku selalu guna kot laptop dia ni
hahahahha...
apa aku nak buat sebab kalu tak tengok internet satu hari, aku jadi susah hati
kerana cerita yang aku selalu follow akan ketinggalan. tue yang aku susah hati sangat kalu internet menragam je 24jam..
bos memang lah buat tak tahu sebab dia banyka laptop yang sekarang ni..
tue pun bos nak aku sambung lagi, dengan dia setahun mahu mati blur aku duduk dengan dia..
internet tak leh guna, ak pergi jalan2 lagi lah susah.
aku jenis kaki suka jalan2 jugak bukan nak duduk rumah 24jam mati aku kalu macam ni selalu.
ni pun aku paksa diri baca novel supaya aku tak mehitung hari..kalu tak aku asyik sangat mehitung hari2 yang aku lalui" mau pecah kepala aku ni kalu "aku ikut kan blur aku ni hari2.
orang nampak aku happy" tapi orang tak nampak dlm hati aku ni macam nak meraung2 ni mintak di bebaskan dalam penjara batu ni.hidup aku kat sini macam tak berkembang langsung..
sampai apa jadi kat luar pun aku tahu"
macam mana aku tak blur,orang dah kehadapan aku masih lagi teragap2 mencari kehidupan sendiri.

2 comments:

  1. jgn lh blur2..
    ambik laptop tu rendam dalam air sabun..biar kuar daki2 tu.

    ReplyDelete
  2. kena rendam ker??
    lor tue laptop bos tak baik lah kalu buat gtu gak..hahahahahahhaha

    ReplyDelete