Sunday, February 1, 2009

Brithday Party Danny

JENG2 31/01/2009
adalah hari lahir danny..
danny ni.. jiran rumah member aku"so kebetulan aku datang bercuti umah member aku"jadi dapat lah peluang pergi ke party danny ni..
meriah sungguh lah party danny ni,,,,b'bagai2 juadah dia orang sediakan ni.
nampak pun macam sangat menarik
tapi semuanya x halal.
"sebab" tahu saja lah orang puteh ni makanan dia kan??? banyak x halal daripada halal..
tengok lah kemeriahannya party danny' aku boleh post maut lagi kat party danny ni.
kalu nak tahu papa danny ni adalah pengarah drama" tapi aku x pasti lah drama apa yang dia arahkan,,papa and mama danny x sombong dengan keluarga member aku ni,boleh di kata kan jiran rapat lah kat kampung balbrigan ni.
danny pulak selalu je datang bermain2 dengan anak majikan member aku ni..
danny ni pemalu sikit orang nya..orang yang dia x kenal sangat dia susah nak senyum,
tapi dia lah orang yang paling"happy"
aku rasa seronok lah pergi barithday party danny' aku dapat tengok cara2 orang irish ni b'komoniskasi dengan orang melayu .
dia orang pun" paham kenapa kita x makan benda2 yang x halal...dia orang ni peramah semua nya cuma aku je lah tak pandai nk cakap balik kat dia orang" jadi yes no2 je lah ha ha ha ha...
Tu lah kali pertama aku pergi ke brithday party orang irish ni..selalunya sesama kita je yang aku pergi. dan selalu nya bos aku je yang rajin buat brithday party hari jadi anak dia
tak rasa lah suasana lainnya,
macam biasa je lah.

2 comments:

  1. wah suaknya dia kn..ni lh org yg paling bersemagat.......mengambil gambar..yg tukang pukulnya den jugo...

    ReplyDelete
  2. ya lah cik ana kuankuankuan....

    ReplyDelete