Friday, May 8, 2009

SAAT_SAAT INDAH

salam..................
haa..nie saya nak cerita sikitlah' saat2 paling indah bagi saya lah musim snow tahun 2008 seumur hidup saya gedik nak main snow..sebelom nie tengok dalam rumah jer
ntah kenapa tahun 2008 tue saya beria2 sangat nak main snow!! insyaALLAH tahun akan datang tak akan lepas pluang main snow lagi. hahahahah...macam budak2 pun ada juga saya nie kan?? agaknya dah bosan jadi orang besar kot,, sekali sekala jadi budak2 balik apa salah nya kan? sebab saya bosan lah orang yang cepat mengbesar ni" cepat lah banyak masalah nya .
macam2 masalh yang datang dan macam2 jgk lah dugaan2 nya ...
sampai tak tertanggun saya dibuat nya nie..heheheheheh poyo jer bunyi tue kan
apa2 pun syukur alhamdulilah setakat nie di beri kesihatan secukupnya.
makan pakai pun secukupnya...cuma masalah tue tak akan dapat di elak kan lah..kemana pun kita pergi pasti ada masalah nya .
tapi yang buat saya pening sekarang nie..macam mana nak terus kan kehidupan saya nie ngan hati yang tenang, ngan kesabaran, keimanan yang kuat dan seterusnya lah .
macam mana yer..???
dan saya nie pikir juga bila lah" saya nak tamat kan zaman bujang saya nie..sunyi rasanya tak ada teman di tepi di haa>>huaw3 yoyo jer tue..
saya nie tengah bosan macam nie lah yer..
sape2 yang singgah kat blog saya nie jangan ikut cara saya yang memang tak elok langsung nie.
ikut cara yang betul2 jer' tue lebih baik untuk diri anda masing2 ekekekekek..
tapi kalu nak join saya main snow tak per saya persilakan"
tetapi hope2 tahan sejuk lah yer..baru best 5atau 6 jam kita bertahan kat situ .
baru betul3 puas hati kata setengah orang lah kan??
rasa nya dah lewat nie "saya kena out dulu mungkin jap lagi majikan balik..maklum lah guna majikan punya laptop so saya tak leh lah merepek lama2 kat sini..
nanti ada masa free.. saya merepek lagi k..daaaaa..w/salam

2 comments:

  1. hahahhah...tak nk ikut lh cara akk...
    wah dah makin rajin mengarang..ana jugak lh yg blurr skrg ni..

    ReplyDelete
  2. hahahah..nak buat macam mana
    tahap kerajinan sudah dtg
    nak sembang dgn member2 sibuk semua nya
    jadi lah ubat nya bila sunyi
    ekekekek..

    ReplyDelete