Friday, May 22, 2009

RINTIHAN HATI KECILKU,,,

apa yang aku harus buat sekarang??
sayang aku kat dia belom betul2 terubat sepenuhnya'aku rasa bersalah bila diam kan diri seperti ini.
apa harus aku buat?? ya allah kau kuatkan lah hamba mu ni..bila aku baca berita tentang penyakit
yang..ditanggunnya sekarang aku menjadi berat hati untuk buat demikian.tapi aku tak boleh lembut hati
dengan nya lagi..kenapa dia tak boleh nak terima hakitkat yang memang kami sudah tak ada jodoh untuk
menjadi sepasang kekasih yang sejati??
lemah nya aku untuk pikir kan semua ni ya allah..!! ya allah kau berikan lah dia kekuattan untuk terima
qadak dan qadar mu ya allah,,biar lah kami bersahabat baik seperti yang dia mahu kan sebelom ni ya allh..
kau tujuk kan lah jalan kepada kami ya allah untuk kebaik kami berdua ya allah ...jika cara aku ni betul2
untuk kebaik kami" aku rela dia disampin orang yang telah sanggup menjaganya ya allah,,


tapi aku berasa betul2 tersentuh ngan cara dia menentan aku.kenapa dia tak nak aku terima cinta baru dalam
hidup aku sekarang??
aneh aku ngan sikap dia yang sekejap2 berubah angin tue..kenapa dia tak izinkan aku kawen ngan orang yang aku sayang selain dia.kenapa aku tak boleh terima cinta daripada suami orang?? walaupun dia tak tahu kenapa sebab nya aku terima cinta baru tue.kenap2 arrrrrrrrrr...tolong lah hati kecilku menrintih sedup sedan hatiku menrintih-rintih agrrrrr..hanya allah saja yang tahu apa yang ditanggun sekarang..



**********************




Wahai Tuhan yang Maha Pemurah,
Terangilah ku dengan nurimanmu,
Hanya kau tempat ku berserah,
Mohon magfirah di dalam syahdu..

Wahai Tuhan yang Maha Pengasih,
Ampunilah segala dosaku,
Laksana bumi di laut memutih,
Hanyut ditelan gelombang nafsu..

Hari hari yang telah aku lalui,
Ingin ku tinggalkan terus bersemadi..

Ingin aku kembali kepada fitrah insani,
Tak sanggupku jelajahi rimba duniawi,
Bebaskan lah diriku dari di belenggu,
Dosa noda nafsu durjana..

Terimalah taubatku ya Allah,
Bimbinglah daku ke jalan redhamu,
Moga sinarmu terangi hidupku,
Didalam kegelapan..
Aku kan kembali padamu Rabbi,
Mengadapmu Ya Rabbulizzati,
Segala ketentuan ku pasrahkan,
Di hujung penghayatan..

Wahai Tuhan yang maha pemurah..
Ampunilah segala dosaku,
Laksana bumi di laut memutih,
Hanyut ditelan gelombang nafsu...

2 comments:

  1. wahai kak leha ku syg..
    berdoa dan bertwakal semoga diberi jalan pertunjuk bg mengatasi segala pemasaalahanmu itu....

    ReplyDelete
  2. nak buat mcm mana ana..
    sini jer boleh luahkan sakit hati nie..haa!!
    sedih pun ada
    nampak gaya nya kena lupa dia seumur hidup lah ni..

    ReplyDelete